زمان جاری : شنبه 15 اردیبهشت 1403 - 6:21 قبل از ظهر
نام کاربری : پسورد : یا عضویت | رمز عبور را فراموش کردم






ارسال پاسخ
تعداد بازدید 143
نویسنده پیام
helpfa آفلاین


ارسال‌ها : 3
عضویت: 30 /6 /1390
سن: 20


قوانین سایت
1-تمام کاربران باید در نام کاربری خود از کلمات مناسب استفاده کنند. مشاهده ی هر نوع کلمه ی غیر مناسب، رکیک یا زشت در نام کاربری باعث بسته شدن اشتراک کاربر می گردد.کاربر اجازه استفاده از نام کاربری به صورت تمام عدد را ندارد.
2-هر گونه بحث که در ارتباط با آیفون نباشد در هر بخشی به جز بخش "خارج از موضوع" و "بحث آزاد" ممنوع است.
3-بخش "خارج از موضوع" برای پست های علمی و مربوط به تکنولوژی بوده و بخش "معرفی" برای بیشتر آشنا شدن دوستان و ایجاد جو صمیمی تر است، لذا از هر گونه بحث سیاسی، دینی، اجتماعی و بحث هایی که باعث دور شدن این فروم از هدف اصلی آن یعنی اطلاع رسانی و آموزش در ارتباط با آیفون می باشد خودداری فرمایید. در صورت مشاهده ی این موارد به کاربر اخطار داده خواهد شد.
4-کلیه تصمیمات و سیاست های سایت حاصل ساعت ها مشورت و تحقیق مدیریت کل و مدیران سایت بوده,بنابراین کاربر در صورت علاقمند بودن به فعالیت در انجمن,موظف به احترام و قبول قوانین و تصمیمات مدیریت سایت می باشد.
5-در صورت مشاهده هر گونه بی احترامی به کاربران دیگر، مدیران و مسئولان سایت و یا عقاید هر قشر یا فرد، با کاربر مربوطه برخورد خواهد شد و در صورت لزوم دسترسی وی به انجمن*ها قطع خواهد گشت.
6-کاربران سایت می بایست در هنگام ارسال مطلب در انجمن ها از کلمات مناسب استفاده نمایند. در صورت مشاهده کلمات و تصاویر زشت و نامناسب در ارسالها، آواتار یا امضا، با کاربر خاطی برخورد خواهد شد.
7-کاربران باید در ارسال تاپیک های جدید از عنوان مناسب و مربوط به آن تاپیک استفاده کنند. از انتخاب عناوینی مانند کمک، سوال!!!، یکی راهنمایی کنه، موضوع حیاتی، یکی جواب بده، آیفونم روشن نمیشه، چیکار کنم؟ و ... خود داری کنید، در غیر این صورت تاپیک حذف خواهد شد. یک عنوان مناسب شامل کلمات کلیدی سوال، خبر یا پیام آن تاپیک می باشد.
8-در صورتی که مطلب یا خبر شما از سایت دیگری می باشد ذکر منبع در انتهای پست اجباری می باشد.
9-از ایجاد تاپیک در انجمن های نامربوط به آن تاپیک خودداری فرمایید. در صورتی که تاپیک شما شامل چند موضوع می باشد آنرا به چند بخش تقسیم کرده و هر کدام را در بخش مربوط به خود پست نمایید.
10-در صورتی که قصد تشکر از پست مفید کاربری را دارید کافیست از دکمه ی تشکر استفاده کنید، از ایجاد پست جدید که باعث شلوغ شدن تاپیک می شود بپرهیزید.
11-از منحرف کردن بحث یک تاپیک با پرسیدن سوالات نامربوط خودداری نمایید. می توانید سوال خود را در یک تاپیک مجزا مطرح کنید.
12-از نوشتن یک مطلب با عناوین مختلف یا در بخش های مختلف پرهیز کنید.
11-مسئولیت تمامی فایل های رد و بدل شده در سایت با فرستنده ی آن می باشد و این سایت هیچ گونه مسئولیتی در قبال آلوده بودن فایل ها ندارد.
13-از ساختن چند اکانت در انجمن آیفون پرهیز کنید. در صورت مشاهده اکانت های اضافی حذف شده و به اکانت اصلی تذکر داده خواهد شد.
14-زبان رسمی این سایت فارسی می باشد، لذا از نوشتن متن فینگلیش خودداری نمایید. در صورت مشاهده ی پست های پینگلیش با فرستنده ی آن برخورد خواهد شد.
15-قبل از پرسیدن هر نوع سوال یا خبر با استفاده از ابزار جستجو مطمئن شوید قبلا پست مشابهی وجود نداشته باشد. سوالات و خبر های تکراری پاک خواهند شد.
16-هرگونه تبلیغ مستقیم و غیر مستقیم از سایتها و یا کالاها به هر نوعی مجاز نمی باشد.
17-قسمت بازارچه جهت فروش کالای کاربران به صورت جزئی میباشد و می بایست مرتبط با انجمن باشد, جهت فروش انبوه کالا,افراد می بایست با مدیریت سایت مذاکره کنند.
18-خرید و فروش در بازارچه به عهده شخص کاربر بوده و سایت هیچگونه مسئولیتی در قبال معاملات دیگران متعهد نمیشود مگر فروش اجناسی که توسط خود سایت معرفی میشود.
18-هرنوع بحث آموزش و ارائه طریق جهت عبور از سیستم فیل تر ینگ مخابرات در بخشهای عمومی و خصوصی انجمن ممنوع است و با کاربر خاطی در این خصوص با شدت برخورد خواهد شد
19-درج و ترویج مطالب و محتوای خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران در این انجمن ممنوع است و با کاربر خاطی در این خصوص به شدت برخورد خواهد شد.
20-معرفی و ترویج هر گونه کتاب یا نرم افزار و یا ... که بر خلاف شئونات اسلامی یا منافع نظام جمهوری اسلامی ایران باشد در این انجمن ممنوع است و با کاربر خاطی در این خصوص به شدت برخورد خواهد شد.
21-هر گونه بحث و انتقاد و یا حمایت از احزاب و گرایشها واشخاص سیاسی با هر نیت و غرض و به هر شکل در بخشهای عمومی و خصوصی انجمن ممنوع است و با متخلفین در این خصوص به شدت برخورد خواهد شد.
22-شرایط امضاء:
کاربرانی که امکان قرار دادن امضاء را داراند می بایست نکات زیر را رعایت کنند

۱- کاربران میتوانند درون امضاءشان لینک وبسایت یا وبلاگ خود و یا لینک به وبسایت دیگری که جنبه علمی و آموزشی داشته باشد را قرار بدهند.

۲- کاربران حق استفاده از امضاء برای بنر و تبلیغات فروش و یا سایتهایی که مغایر با قوانین سایت هست را ندارند و حدالامکان از قرار دادن لینک پروفایل فیس بوک خودداری کنند.

۳- امضاء نباید از حالت استاندارد سطر خارج شود, بگونه ای که در اغلب پست ها امضاء بیش از نوشته باشد.

۴- کاربران در امضاءشان از فونت بزرگ و رنگهای مختلف برای جلب توجه استفاده نکنند.

*- یوزرهای Sales به دلیل مسئولیتی که در سایت دارند از این قوانین مستثنی هستند.

چهارشنبه 30 شهریور 1390 - 22:41
نقل قول این ارسال در پاسخ گزارش این ارسال به یک مدیر
ارسال پاسخ



برای ارسال پاسخ ابتدا باید لوگین یا ثبت نام کنید.


پرش به انجمن :


تماس با ما | قوانین سایت | بازگشت به بالا | پیوند سایتی RSS